24 Ocak 2016 Pazar

SERKAN DA POLONYA'YA UÇTU




İzmir'de yaşayan ve Ankara Üniversitesi Rus Dili ve Edebiyatı Fakültesi'nden 2013'te mezun olan  Serkan Ekşi, 2016'nın ilk GENÇTUR-AGH gönüllülerine katılmak üzere Polonya'ya uçtu. Varıştan sonra bize ilettiği ilk not ve fotoğrafı sizlerle paylaşıyoruz.
Merhabalar ; Ben Serkan EKŞİ . İzmir'den AG Hizmetleri faaliyetlerini gerçekleştirmek için Polonya'nın Wroclaw Şehri'ndeki Milicz kasabasına geldim. Buradaki koordinatör kurum Fundaja Mobilni Polacy 'dir. 2 sene önce yine aynı kurumun projesine katılmıştım kısa bir süreliğine. Öncelikle yolculuk biraz uzun sürdü ve haliyle gelen yorgunluk cabası. 20.01.2016 tarihiyle buraya gelmiş bulunuyorum. Beni çok sıcak bir şekilde karşıladılar. Herşey Avrupa Birliği Standartları'na uygun olarak yapıldı. Milicz küçük ve güzel bir kasaba. İnanıyorum ki ileriki zamanlarda çok daha farklı ve ilginç tecrübeler edineceğim. Proje kapsamında ; işleyişin eksiksiz ve sorunsuz olarak yapılmasını sağlayan GENÇTUR'a ayrıca teşekkür ediyorum. AGH Hizmetleri bütün Türk Gençliği'nin tecrübe etmesi gereken bir faaliyettir. Yakın zamanda görüşmek dileğiyle. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder