20 Eylül 2016 Salı

8'i gitti, kaldı 4 ay...

Merhabalar :)
Öncelikle son geçmiş de olsa iyi bayramlar diliyorum herkese :) Barış dolu, herkesin bayramı tadında yaşayabildiği.

Bugün 8. ayımı tamamladım Madrid'te. Artık son 4 ayım kaldı, geri sayım başladı benim için. :)
Vakit daraldıkça geçirdiğim onca güzel, zor zamanı çok özleyeceğimi şimdiden görebiliyorum.

Bu ay yalnızlığım son buldu. Ev arkadaşlarım ve tiyatro yöneticilerimiz tatilden döndüler. Önümüzdeki hafta başlayacak olan "Intercambio" adlı bir proje için harıl harıl çalışıyoruz. Bir önceki projede olduğu gibi, farklı ülkelerden tiyatroyla ilgilenen insanlar gelecek. Burada neler yaptığımızı göstereceğiz, onlar neler yapıyor onları göreceğiz.

Bir önceki projeden farkı, tüm geçirilecek zamanı, gerekli programı,oyunları, materyalleri ev arkadaşlarım ve benim tasarlıyor olmamız.  Ev arkadaşlarımla uzun bir süredir insanlara bulunduğumuz semtle ilgili eski hikayeler sorduk, eski filmler, şarkılar, araştırdık, fotoğraflar çektik. 

Gelecek olan ekiple bir şov hazırlayacağız ve proje sonunda da tiyatromuzun her yıl düzenlediği ve bu bölgede ünlü olan "Jornada Popular" adlı bir gösterimiz olacak.
Her yıl yakınımızdaki büyük bir parkı süsleyip, konserler, dans gösterileri, tiyatro gösterileri sergiliyorlarmış. Bu yıl sergilenecek tiyatro gösterileri, biz gönüllülerin uzun bir süredir çalıştığımız çocuk hikayelerimiz.   Bir önceki projeden farkı, tüm geçirilecek zamanı, gerekli programı, oyunları,yemekleri, materyalleri ev arkadaşlarım ve benim tasarlıyor olmamız.
Yorucu da olsa organizasyon ve tiyatro anlamında birçok şey katıyor bana..

Onun dışında gittiğim ikinci EVS eğitiminden tanıştığım iki Yunanlı arkadaşımı ve üç Türk arkadaşımı misafir ettim evimde. Madrid'i gezdik, müzeleri, daha önce gitmediğim yerleri.. Keyifli zamanlardı ve en keyiflisi, hem eğitimler hem de olağan EVS'imizle bi'çok güzel insan tanıyıp, birçok yerde kendimize kapı aralıyor olmamız..

Eklemek istediğim bir şey var, kişisel blog da yazıyorum fırsat buldukça. Daha çok bilgi, fotoğraf görmek isterseniz okumanızı dilerim.  " http://baharakcan.blogspot.com.es " Ve tabii daha önce de söylediğim gibi, sorularınız varsa, buralardaysanız ya da konuşmaya ihtiyacınız olursa buralardayım hep : baharakcan94@gmail.com   :-)

Şimdilik bol keyifler, keyifli deneyimler diliyorum.

BAHAR AKCAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder