5 Şubat 2016 Cuma

MENTÖRÜ MERVE İÇİN HAZİNE KUTUSUNU SEÇTİ

GENÇTUR AGH GÖNÜLLÜSÜ MERVE TAĞ'IN OCAK AYI RAPORU
5 Şubat 2016 – Halle Saale
Avrupa Gönüllü Hizmetimin bugün itibariyle üçte birini bitirmiş bulunuyorum. Bu dört aylık süreci giriş diye adlandırmak istiyorum. Çünkü artık Halle’de olup biten çoğu şeyi, işyerimde ne yapıp ne yapmam gerekmediğini, bir sorunum olduğunda nasıl çözebileceğimi vs. biliyorum. Bunun yanı sıra kendimi ev arkadaşlarımla ve çalışma arkadaşlarımla birlikte güvende hissediyorum. Her şey olması gerektiği gibi ilerliyor.

Bu ayın ortasında koordinatörüm Marie Luise, iş yerimden mentorum Sarah ve şefim Maik ile ‘Evaluation’ görüşmemi yaptım. Marie bana, Sarah ve Maik’e genel olarak birbirimizden memnun olup olmadığımızı sordu. İş yeriyle ilgili hiçbir sorunumun olmadığını, çalışma saatlerinin benim için bir sorun teşkil etmediğini ve her gün işe mutlulukla geldiğimi anlattım. Maik ve Sarah ise benim gibi bir gönüllüye denk gelmiş oldukları için çok şanslı olduklarını, kurumda çalışan ve yaşayan herkes tarafından sevildiğimi söylediler. Daha sonra Maik ve Sarah Friedenskreis’ın düzenlemiş olduğu bir toplantıya katıldı. Ev arkadaşlarımın mentorları ve Marie ile görüşme yapmışlar. Daha sonra Sarah’nın bana anlattığına göre Marie tüm mentorların ve şeflerin önüne birkaç nesne sunmuş ve bunların arasından gönüllüleriyle bağdaştırdıkları bir nesneyi seçmelerini istemiş. Maik ‘hazine kutusu’nu seçmiş. Bunu duymak ve sevildiğimi bilmek beni gerçekten mutlu ediyor.
Bunun dışında bu ay Almanya içinde Nürnberg’e, Avrupa’da ise Belçika’nın iki etkileyici şehri Brüksel ve Brugge’e seyahat ettim. Bu ayın sonunda ise ailemi görmek için İstanbul’a dört günlük bir tatil planı yaptım. AGH’nin gelişme bölümünde giriş bölümünden ziyade daha çok seyahat etme planım var.

Şimdilik hoşçakalın.
Merve Tağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder