2 Mart 2016 Çarşamba

YELİZ TÜM ALMANYA'DAKİ AGH GÖNÜLLÜLERİ İLE TANIŞTI


Koordinatör Kurum : Vereinigung Junger Freiwilliger 
                                                            Ev sahibi Kurum :  Forum Kreuzberg- Alaaddin
                                                                                                 Şehir : Berlin
                               Proje Adı: EVS in children and youth centers in Berlin and Brandenburg
                                                                                Başlama Tarihi: 20.10.2015
                                                                                     Bitiş Tarihi: 30.08.2016

2016 SUBAT AYI RAPORU
Kreuzberg, BERLİN


Bu ay 1 hafta AGH Ara Değerlendirme seminerine gittim. Stuttgart’ta oldu seminer ve benim gibi Almanya’da AGH yapan  20 gönüllü daha vardı Almanya'nın her yerinden. Her güne ait bir program yapılmıştı ve ona göre uygulandı. Bu arada 1 gün şehri de gezme fırsatımız oldu. Gelecek planlarımızdan bahsettik, sunumlar yaptık, şu ana kadar kendimize neler kattık daha neler katacağız onları tartıştık. Her bir kişiden yeni bir şey öğrendik, kim hangi şartlarda çalışıyor kıyaslama yaptık. Bilgilendik, bilgilendirdik, eğlendik, öğrendik çok verimli geçti ben çok memnun kaldım. Yeni arkadaşlar edindik, numaralarımızı aldık, irtibatta kaldık. 


1 hafta sonra geldim, devam ettim işime gittiğim ilk gün sordu bazı çocuklar "Yeliiiiiiiiiiizz dün nerdeydin :)" onların bu meraklı gözlerini çok seviyorum. Kış biraz biraz Berlin'den gittiği için çocukları içerde tutmak biraz zor oluyor artık, konsantrasyonları çok çabuk dağılabiliyor, ders yapmak istemiyorlar biz de hemen alternatif bir şeyler bulup canlarının sıkılmasını önlemeye çalışıyoruz.


Alman şefim 2 hafta boyunca onlara çanak çömlek yapmasını öğretti "Töpfern" adlı kitaptan. Hepsi birer su oyuncağı yaptı kendine ve 2 hafta kurumasını beklediler. Kuruduktan sonra içine suları doldurup sokağa çıkıp oynamaya başladılar. 

Bu arada bir film projesine başlandı ve hepsi ile teker teker mağazalara gidip kıyafet alışverişi yapılıyor. Rollerine yavaştan hazırlanmaya başlıyorlar ve bu durumdan gayet memnunlar. Bu ayımız da böyleydi :)


YELIZ ALTINSOY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder