2 Mart 2016 Çarşamba

DERYA FLEMENKÇE'Yİ ANLAMAYA BAŞLADI


Koordinatör Kurum : GIGOS-GENK
                                                                 Ev sahibi Kurum :  GIGOS-GENK
Şehir : Genk
Proje Adı: EVS in GIGOS
Başlama Tarihi: 27.10.2015
Bitiş Tarihi: 05.09.2016

2016 Ocak Raporu

Merhabalar arkadaşlar,
Buraya geleli 3 ay oldu artık yabancı olmaktan çıktığımı hissediyorum. Artık baya baya proje  yazmaya başladım. Kış döneminde ofisimden çok fazla kişi hasta olduğundan bir çok kez tek başıma bir sınıfı kontrol etmem gerekti.

Bu ayda yaptığım etkinliklerden bahsetmek istiyorum. Çocuklarla birlikle yapay kardan adam yaptık her çocuğun fotoğrafını çekip birer dosya oluşturduk. Ocak ayından sonra her ay düzenli olarak çocuklarla kapalı havuza gidiyoruz. Bu arada kermese benzeyen bir olay yapıldı olduğum şehirde bizde ofisimizle buraya katıldık. Önce çocuklarla birlikte cupcake yaptık sonra o kekleri kermeste çocuklarla sattık. Sonra o gelirle çocukların istediği bir etkinlik yapıldı. Biraz daha ergenlik çağında olan genç kızlarla makyaj denemeleri yaptık.

Dil okulumun 1.seviyesi bitti. Son kur olan 2. kura başladım. Artık bir ortamda yanımda Flemenkçe konuşulduğunda anlamaya başladım ne hakkında konuşuluyor ne konuşuluyor.

DERYA COŞKUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder